Fashion Photo

Kochani przepraszam Was z góry za moją nieobecność, ale u mnie się tyle działo i nadal dzieje, że nie miałam kompletnie głowy żeby coś tutaj skleić dla Was.. Oczywiście dzieje się w pozytywnym tego słowa znaczeniu, oprócz tego, że Łukasz miał operację to byłoby idealnie..na chwilę obecną wygląda to tak, że jeździmy na kontrole i staramy się ogarniać rehabilitację..Ja od dłuższego czasu jestem ciągle w biegu, ciągle coś robię i nawet nie mam chwili żeby odetchnąć. No cóż.. chyba należę do osób które lubią mieć ciągle coś na głowie. Ostatnio mimo tego zabiegania udało mi się wyrwać na sesję z moją ulubioną fotograf i powstały cudowne zdjęcia, które dzisiaj Wam tutaj pokażę. Była to nasza najszybsza sesja jak do tej pory, a zdjęcia z sesji na sesję są coraz lepsze. Tym razem postawiłyśmy na klasykę i to był strzał w dziesiątkę. Włosy miałam spięte, a makijaż był delikatny, jedynym mocniejszym akcentem były podkreślone usta, ale też delikatnym kolorkiem. Jeśli chodzi o ubiór to główną rolę odgrywała biała, koronkowa bluzeczka, która idealnie pasowała do klimatu. Jako, że zawsze biorę ze sobą pół szafy na sesję to postanowiłyśmy, że zrobimy kilka ujęć w długiej, zwiewnej sukience, która cała jest ozdobiona kwiatami. Aaaaa i tak na marginesie - ostatnio przybyło jedno maleństwo!! Bella - jest już u mnie także rękaw coraz bliżej ! <3 
Dzięki ---> Gruby Kruk . <3 
Teraz mam zaplanowanych dla Was kilka postów , żebyście za długo nie czekali! Także, widzimy się niebawem. 















12 komentarzy:

  1. Och, teraz niestety tak jest, każdy zabiegany brak czasu na nic.. Czasem trzeba stanąć i odetchnąć, mimo że nie ma kiedy:/ Sliczna sesja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zdecydowanie brakuje na wszystko czasu..Oj chciałabym odetchnąć haha:) Dziękuję ! :*

      Usuń
  2. Wow jaka klimatyczna i wiosenna sesja! Wyszła cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne, wiosenne klimaty...bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niespowite zdjęcia, uwielbiam takie wiosenne klimaty, mają swój urok i magię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna sesja, cudny klimat, ale najpiękniejsza Ty! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Takiego komentarza to się nie spodziewałam, bardzo mi miło <3

      Usuń
  6. Cudowna sesja - bardzo fajny klimat. Sukienka z ciekawym wzorem fajnie pasuje do tatuażu. Biżuteria także super. Polecam także włoska biżuteria - o bardzo nienachalnej stylistyce.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ARIELKA LIFESTYLE , Blogger