Moja odskocznia

Dzisiejszy post będzie trochę inny niż wszystkie, pokażę Wam moją ostatnią sesję zdjęciową. Chciałabym żebyście poznali również mnie od tej strony. Uwielbiam kosmetyki, makijaże i to głównie ukazuje się na moim blogu, ale w wolnym czasie chodzę na sesje. Przed obiektywem czuję się jak rybka w wodzie - kocham to. <3 Pierwsze 'sesje' miałam robione gdy miałam może 14-15 lat i od tamtego czasu mogłabym chodzić na nie codziennie. Jest to dla mnie super odskocznia, od codzienności. Od kiedy pamiętam moim marzeniem było zostać modelką, niestety na wybiegi się nie nadaję, bo jak wiecie trzeba mieć idealne proporcje do których mi daleko. :) Jeśli chodzi o bycie fotomodelką to może....kiedyś się uda. W końcu podobno marzenia się spełniają. Także cały czas wierzę. 
Miłego oglądania. :)  














Fotografem byla  Kasia, super zdolna Pani fotograf - jej profil. Była to Nasza trzecia wspólna sesja i na pewno nie ostatnia. Kasia jest super fotografem i zna się na rzeczy, a współpraca z nią to zawsze czysta przyjemność. Koniecznie dajcie znać czy chcecie więcej takich postów bo mam sporo wcześniejszych sesji. Buziaki. 

13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zdjęcia Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne te zdjęcia! ♥️ 😃 jestem zauroczona!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Ja natomiast uwielbiam Twoje profile ! Buziaki :*

      Usuń
  5. Genialne zdjęcia! ;* Aparat Cię kocha ^^


    Pozdrawiam ciepło :)

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne te zdjęcia 💙 Pozdrawiam i zapraszam www.aliviastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Bardzo mi miło <3 Pozdrawiam i obserwuję !:*

      Usuń

Copyright © 2014 ARIELKA LIFESTYLE , Blogger