pink woman

Jak widzicie i poznajecie, mój blog dosyć mocno zmienił wygląd. Jeszcze nie jest to wszystko dopracowane tak jakbym chciała, ale wszystko idzie w dobrym kierunku. Jeśli nowy wygląd bloga to i nowy post! Juhu, ostatnio moja wena jest ogromna! Zaczęło wszystko iść w jak najlepszym kierunku z czego się niezmiernie cieszę. Mimo tego, że mam wiecznie coś na głowie - tak jak pisałam to we wcześniejszym poście to jestem mega szczęśliwa! Zostałam ambasadorką Kadarki Solei oraz Rosefield co jest dla mnie mega motywacją! Jeśli chcecie spróbować swoich sił to nic nie stoi na przeszkodzie wystarczy kliknąć tu i połączyć się z facebookiem. Nic Was to nie kosztuje , a uwierzcie mi, że warto! Przechodząc do sedna postu to chciałabym pokazać Wam kolejny makijaż , który wykonałam jakiś czas temu. Jestem samoukiem - nie byłam na żadnym kursie i wszystkiego uczę się sama, czasami nawet siedzę po nocach i próbuję różne makijaże.. Tak, tak..mój Łukasz też mówi, że mam bzika, ale kocham to co robię i widzę postępy! Najważniejsze jest wierzyć w siebie i robić to co się kocha! Dajcie znać czy lubicie takie makijaże i czy chcecie więcej takich postów.
PS na końcu posta znajdziecie dwa filmiki!
 Buziaki :*






















12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! <3 Na dniach wpadnie coś nowego , a może i dzisiaj :)

      Usuń
  2. Makijaż kolorystycznie wygląda naprawdę naprawdę bardzo fajnie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow sama jestem zupełnym laikiem i Twój makijaż jest dla mnie mega.Przepiekna kompozycja kolorów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie? Jejka, ślicznie Ci dziękuję! Bardzo mi miło, że się podoba! :) Buziaki !:*

      Usuń
  4. Cudowny kochana stworzyłaś makijaż :)
    Pięknie wyglądasz, jestem pod wrażeniem.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny i odważny makijaż. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę nadmiaru weny, u mnie ostatnio było z nią ciężko :/ Przecudny makijaż, dodawaj takich więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz i miło widzieć swój szablon w akcji :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ARIELKA LIFESTYLE , Blogger