Richevon czyli krem który działa cuda!

Dzisiejszy temat posta to cudowny krem przeciwzmarszczkowy Richevon, który ostatnio miałam przyjemność testować. Na samym początku trochę Wam o nim opowiem, a później przejdę do efektów i swojej opinii na jego temat. Jesteście ciekawi? To zaczynamy!
Richevon jest to kompleksowo działający krem przeciwzmarszczkowy, który ma bardzo szerokie działanie. Na wstępie warto wspomnieć, że NIE ZAWIERA silikonów, sztucznych barwników, emulgatorów czy chemicznych substancji zapachowych. Zamiast tego co sztuczne znajdziemy z nim naturalne składniki, które są kompozycją roślinnych wyciągów.

Co zawiera w składzie?
 Ekstrakt z ruszczyka kolczastego - obkurcza naczynia oraz zmniejsza ich widoczność. Działa pobudzająco na przepływ krwi. 
Ekstrakt z pąków - posiada działanie bakteriobójcze, przeciwzapalne, antyoksydacyjne, przeciwzmarszczkowe i grzybobójcze
Wyciąg z kwiatów lawendy - łagodzi stany zapalne, spłyca zmarszczki, chroni przed działaniem bakterii oraz grzybów
Koenzym Q10 - poprawia elastyczność oraz jędrność skóry, chroni kolagen oraz elastynę przed niszczeniem, likwiduje zmarszczki, podnosi poziom nawilżenia
 ekstrakt z quarany - zmniejsza obrzęki, poprawia mikrokrążenie
Acanthopanax Senticosus Extract - posiada działanie tonizujące oraz ujędrniające, pobudza proces odnowy naskórka, chroni przed działaniem wolnych rodników
Kofeina - działa przeciwzapalnie, antybakteryjnie, zwalcza niedoskonałości, opóźnia proces rozkładu witaminy C

 Co  Nam zapewni?
UJĘDRNIENIE oraz UELASTYCZNIENIE naszej skóry 
WZMOCNIENIE NACZYNEK
NAWILŻENIE
ŁAGODZENIE PODRAŻNIEŃ
ODŻYWIENIE
REGENERACJA
OCHRONA PRZED DZIAŁANIEM WOLNYCH RODNIKÓW
DZIAŁANIE PRZECIWZAPALNE I ANTYBAKTERYJNE
DZIAŁANIE PRZECIWZMARSZCZKOWE
Pewnie większość osób sobie pomyśli "W tym wieku taki krem?", "Przecież Ty nie masz zmarszczek." Po pierwsze..zmarszczki mam(niestety), oczywiście dla sprostowania, nie są to zmarszczki jak u 50 letniej kobiety, ale są. Po drugie..czasami lepiej zapobiegać niż leczyć! Każdy ma swoje zdanie na każdy temat. Jak to mówią ile ludzi tyle opinii, jednak na temat tego kremu - wierzcie bądź nie, ale przeczytałam tyle pozytywnych opinii, że byłam w ciężkim szoku i stwierdziłam WOOW! Musiałam go mieć i przetestować! Uwierzcie mi, testowałam, testowałam i doszłam do jednej opinii - on jest naprawdę CUDOWNY! Już teraz nie dziwię się dlaczego jest on tak zachwalany przez kobiety! Jego konsystencja jest lekka, żelowa, przez co bardzo przyjemnie się go nakłada na cerę. Ja mam cerę mieszaną/tłustą i moje pory były bardzo widoczne, po używaniu tego kremu przez jakiś miesiąc efekty są zadziwiające. Moje pory są praktycznie niewidoczne!! Nawilżenie jakie daje naszej skórze jest naprawdę zaskakujące, a przy tym bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej warstwy! Wrrr jak ja tego uczucie nie lubię. Cera po jego użyciu jest rozświetlona, a koloryt wyrównany. Zmarszczki zdecydowanie są spłycone, a skóra stała się napięta i bardzo przyjemna w dotyku. Krem mnie nie podrażnił, nie uczulił, ani nie zapchał i śmiało możecie go używać przed nałożeniem makijażu tym bardziej, że na pierwszym miejscu w składzie znajduje się woda. 
Jeśli chodzi o zapach to na początku jakoś był dla mnie taki specyficzny..Wiadomo wiele produktów pachnie do siebie bardzo podobnie, tutaj jest to całkiem coś innego. Zapach jest delikatny i nie drażniący. Można powiedzieć, że jest on taki naturalny, kwiatowy, a mi to jak najbardziej odpowiada!
Natomiast opakowanie, może ono zmylić osoby przed kupnem, ponieważ jest bardzo proste i zwyczajne, jednak tak jak to mówią w życiu nie szata zdobi człowieka, tak w tym wypadku opakowanie nie ukazuje tego co kryje w środku. Dla mnie kolejnym ogromnym plusem była pompka - takie kosmetyki lubię najbardziej. Są one łatwe w aplikacji i nie ma szans żebyśmy wycisnęły za dużo produktu.
Jak widzicie ten krem (serum) jest na prawdę genialny! Ja nie zauważyłam żadnych minusów - jedynie minusem może być jego cena. Chociaż śmiało mogę stwierdzić, że jest ona adekwatna z jego jakością oraz działaniem. Także z czystym sumieniem mogę go Wam polecić! Dajcie znać czy miałyście okazję go już testować i jak się u Was sprawdził ? :) 

33 komentarze:

  1. Ten naturalny skład mnie najbardziej intryguje. Trudno o tego typu kosmetyki w drogeriach, już nie mówiąc o tym, żeby były skuteczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie. Sama poluję na naturalne cuda i Richevon jest naprawdę zadowalający. Cena może trochę odstraszać, ale jednak dla takiego produktu warto się szarpnąć. ;)

      Usuń
    2. Nie jestem pewna czy są w drogeriach, na pewno na swojej oficjalnej stronie są w sprzedaży. :) Sama na początku podchodziłam sceptycznie, ale jednak efekty są. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. ciekawy produkt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, jedynym minusem może okazać się cena, jednak czasami lepiej zapłacić więcej za jeden dobry produkt niż mieć 4 inne, które nie spełniają naszych oczekiwań. :)

      Usuń
    2. Zgadzam się! Tym bardziej, że w drogeriach nie spotkałam się jeszcze z kremem, który by mnie zadowolił. Mam nadzieję, że Richevon okaże się tym, któremu się to uda. ;)

      Usuń
    3. Dokładnie w drogeriach przeważnie kremy mają podobne składy napchane sylikonami i innymi rzeczami.. Liczę na to, że Wam również przypadnie do gustu!:)

      Usuń
    4. I to wszystko pod etykietkami bio/ekoitp. Jak biorę do ręki krem firm skupionych na kolorówce to nie spodziewam się nie wiadomo czego, ale jak ktoś się pozycjonuje jako producent kosmetyków naturalnych dla skóry wymagającej i wysoko w składzie ma parafinę to coś jest mocno nie tak... Więc już wolę kupić jeden porządny produkt niż 5 takich sobie.

      Usuń
  3. Bardzo przyjemny skład. Myślę, że mogłabym podarować taki kremik mojej mamie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama na pewno by się ucieszyła z takiego prezentu! :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Myślę, że moja Mama by się nie obraziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie! :) Święta się zbliżają więc może idealny czas żeby podarować go bliskiej osobie? :)

      Usuń
  5. Sama bum się nie obraziła :) Skład fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No skład powala na kolana! :)

      Usuń
    2. To prawda, skład robi wrażenie. Zero zapychaczy, jest konkret <3 Trzeba będzie przetestować.

      Usuń
  6. Opis działania tego produktu brzmi idealnie do potrzeb mojej cery 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam jakiejś problematycznej skóry, ale krem na prawdę robi dobrą robotę. :)

      Usuń
  7. Ciekawie się zapowiada. Nie miałam z nim jeszcze styczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście jestem bardzo zadowolona z jego działania :)

      Usuń
  8. Ooo bardzo ciekawy skład i wydaje się super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład jest na prawdę dobry! Najważniejsze - takie małe cudo i DZIAŁA. :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Dzięki Twojemu wpisowi mam już prezent dla mamy. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chyba kupię go swojej mamie... No i może dla mnie też. Tak w zestawie, żeby było oczywiście taniej. :>

      Usuń
    2. Oooo super dziewczyny! Cieszę się bardzo, a mamusie na pewno się ucieszą z takiego prezentu. :)
      Buziaki :*

      Usuń
    3. Myślisz, że do wrażliwej, skłonnej do podrażnień skóry też byłby dobry? Właśnie taką mam i musiałam już zrezygnować z korzystania z wielu naprawdę dobrych kosmetyków. :(

      Usuń
    4. Nieco się na tym znam i jestem prawie pewna, że przy takim składzie nie ma co się martwić o jakiekolwiek podrażnienia. Wręcz przeciwnie - Richevon będzie do tego idealny. :)))

      Usuń
    5. Wydaje mi się, że przez swój skład jak najbardziej będzie się on nadawał. :) Być może miałaś źle dobrane kosmetyki przez co dodatkowo wzmacniały one podrażnienie ?

      Usuń
  10. ja jeszcze nie miałam okazji testować i w sumie nigdzie go nie widziałam, ale zapowiada się super. też mam właśnie problem z widocznymi porami, których nie da się ukryć pod makijażem. krem można dostać gdzieś online? nada się też do stosowania na noc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co się orientuje to dostaniesz go na pewno tutaj --> https://richevon.pl/ ;) Ja stosuję go rano i wieczorem :)

      Usuń
    2. Wstyd się przyznać, ale zareagowałam tak jak napisałaś. Ty taka młodziutka i już taki krem, a u mnie kilka lat więcej i jeszcze nic nie próbowałam :D Chyba czas wziąć z Ciebie przykład. Widziałam, że Richevon u innych dziewczyn też zbierał bardzo pozytywne opinie. Pozdrawiam!

      Usuń
    3. Im szybciej tym lepiej. Przecież to działanie przeciwzmarszczkowe to jest w dużej mierze nawilżanie, wzmacnianie naczynek itp. To jeszcze nikomu nie zaszkodziło, nawet odwrotnie powiedziałabym bo jak już się skóra zestarzeje to trudno coś pomóc, a tak to można opóźnić

      Usuń
  11. Chyba nie jest to krem dla dziewczyny w wieku 21 lat. Szkoda cery.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze okazji testować tego kremu ;) super blog <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ARIELKA LIFESTYLE , Blogger