JAK POGODZIĆ BLOGA Z PRACĄ I OBOWIĄZKAMI ?

Dzisiejszy post jest zdecydowanie inny niż wszystkie dotychczas. Z racji tego, że ostatnio sama się przekonałam jak ciężko jest pogodzić domowe obowiązki, pracę, bloga i instagram razem stwierdziłam, że mogę Wam pokazać swoje wskazówki i spostrzeżenia. Może zacznijmy od tego, że gdy macie wenę to piszcie, piszcie i jeszcze raz piszcie - w każdym wolnym czasie. Najdzie Was chwila na przemyślenia ? Nowy pomysł zrodził się w głowie ? ZAPISZ GO - później możesz zapomnieć - ja miałam tak nie raz i nie dwa. Jeśli robisz zdjęcia - zrób kilka na zapas. Jaką masz pewność, że jutro będzie dobre światło ? Że jutro znajdziesz ten czas żeby znowu zrobić zdjęcia ? Jak już i tak 'nabałaganisz' to chociaż z tego skorzystaj jak najwięcej. Przeważnie pracując po 8 godzin dziennie nie chce Ci się już ogarniać czy usiąść i coś nabazgrać - ale nawet 20 minut po pracy bądź przed pracą odpal bloga i napisz coś do nowego posta, jeśli skończyła Ci się wena, a masz w zanadrzu kolejny post odpal kolejną stronę i zapisz tam coś. Sama tak robiłam i wierzcie mi lub nie, ale działa! Czasami pisałam post kilka godzin jednego dnia - czasami pisałam go po troszeczku przez kilka dni, wszystko zależało od czasu i weny.
Zmiany ? nigdy nie jest idealny czas na zmiany. Zawsze mówimy , od poniedziału , od przyszłęgo tygodnia , nowy miesiąc nowe możliwości. WIĘC TERAZ JEST NOWY MIESIĄC i zaraz poniedziałek - teraz już nie ma wymówek! Zmiana zaczyna się od teraz - jeśli będziesz tak przekładać to nigdy nie będzie dobrej chwili!
Jeśli chodzi o zdjęcia - u mnie też czasami nie ma koncepcji, wtedy odpalam instagram wchodzę na profile osób które śledzę i czerpię inspirację. Zdarza się czasami tak , że niestety danego dnia jednak nic nie wyjdzie ze zdjęć - odpuść sobie wtedy lepiej jutro zrobić podejście numer dwa niż wstawić byle co. Wiadome jest to, że zdjęcia muszą być dobrej jakości i "czymś" przyciągać odbiorców więc gdy je robisz miej to na uwadze!
Nie jest łatwo to wszystko pogodzić. Ale nikt nie mówił, że będzie łatwo. Jeśli masz możliwość postaraj się rozpisać swój plan dnia masz do pracy na 10? 12 ? 14? Wstań szybciej! Ogarnij dom - wrócisz z pracy będziesz miała posprzątane i czas dla siebie, czas na relax bądź czas na napisanie nowego posta. Masz na 6? 7? 8? Po pracy masz jeszcze sporo czasu! Przecież można jeszcze wiele zrobić do końca dnia! To MY zarządzamy własnym czasem i to o NAS zależy jak to wszystko będzie wyglądać.

Wiadomo dzień jest dla Nas za krótki i zawsze tak będzie- ale tego nie zmienimy, jedynie możemy zmienić naszą organizację czasu. CZAS to właśnie on jest dla nas zawsze przeszkodą. Jednak dzień zawsze będzie miał 24 godziny, a tydzień 7 dni. Jedynie możemy zmienić nasze podejście i organizację.
Dajcie znać czy macie jakieś sprawdzone sposoby na pogodzenie pracy i domowych obowiązków  z prowadzeniem social mediów ? 

6 komentarzy:

  1. U mnie z czasem jest różnie, zawsze jednak znajdę chwilę aby dodać coś na instagrama i zobaczyć co słychać u innych. Jeśli chodzi o bloga, to niestety często go zaniedbuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężko jest chociaż ja zawodowo nie pracuję ale mam na głowie dom 2 Łobzów i Teściow ...😂

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja staram się posty pisać w weekend bym miała co dodać w ciągu tygodnia. Nie zawsze wychodzi, ale funkcjonalne jest bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chociaż nie pracuje, to jednak nie zawsze z wszystkim zdążę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To naprawdę trudne, ale jak robi się coś z pasją, to zawsze znajdzie się trochę czasu na wpis ;) Trzeba dążyć do tego, żeby z czasem można było zrezygnować z pracy :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ARIELKA LIFESTYLE , Blogger