Produkty które polecam - część pierwsza

Witajcie kochani, z racji tego, że mamy już NOWY ROK to mam kilka postanowień m.in to systematycznie tutaj do Was pisać. W głowie mam już zaplanowanych kilka postów więc jeśli jesteście ciekawi co dla Was przygotuję to zapraszam do obserwowania. 
Jeśli chodzi o dzisiejszy wpis to postanowiłam, że podzielę go na kilka części ponieważ jest to dosyć obszerny temat. Z racji tego, że robiłam na instagramie ankietę i głosy były podzielone to stwierdziłam, że pokażę Wam produkty, które polecam oraz te które się u mnie totalnie nie sprawdziły. Powiem Wam szczerze, że więcej jest rzeczy, które przypadły mi do gustu. Dzisiaj zaprezentuję Wam 3 produkty z Ziaji.


Na pierwszy ogień idzie żel myjący, normalizujący do twarzy, który nie zawiera mydła. Posiada on ekstrat z drzewa liści manuka, który łagodzi podrażnienia oraz ma właściwości antybakteryjne. Jest to żel przeznaczony dla cery normalnej, tłustej i mieszanej. Używam go już jakiś dłuższy czas i sprawdza się u mnie rewelacyjnie. Rano - świetnie radzi sobie przy usuwaniu nadmiaru sebum, oczyszcza twarz i nie pozostawia jej suchej. Skóra jest nawilżona i znacznie przyjemniejsza w dotyku. Wieczorem - idealnie sprawdza się przy oczyszczeniu twarzy przed nałożeniem maseczki bądź kremu. Również można go stosować do usuwania makijażu, lecz przy usunięciu tuszu do rzęs może mieć problem dlatego warto wspomóc się płynem micelarnym.

Kolejny produkt to Balsam pod prysznic Kreatynowa Odbudowa naskórka. Wcześniej borykałam się z suchą skórą nóg, zwłaszcza po goleniu.. Dzięki temu produktowi moja skóra jest nawilżona i delikatna. Dużym plusem jest to, że możemy go stosować na twarz, ciało oraz włosy. Ja natomiast stosuję go jedynie na ciało, ponieważ czytałam opinie, że na włosach pozostawia on tłustą warstwę i chyba wolę nie ryzykować. Po zastosowaniu nasze ciało jest nawilżone jak po użyciu oliwki, ale różni się tym, że nie jest ono tłuste. Stosujemy go na umyte wcześniej ciało i pozostawiamy na 2min., następnie spłukujemy ciepłą wodą. Niestetyu nie zaleca się go stosować codziennie ponieważ może on zatykać pory. 

Ostatni produkt to Kremowe mydło z Kaszmirem. Ma piękny zapach, który niestety nie utrzymuje się zbyt długo na skórze. Bardzo dobrze oczyszcza on naszą skórę i pozostawia miękką w dotyku. Nie wysusza naszego naskórka co jest dla mnie bardzo ważne. Jego wydajność jest bardzo dobra, przez swoją konsystencję oraz buteleczce dzięki której łatwo dozujemy ilość produktu.


8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy post, zainteresowałaś mnie tym żelem myjącym bo miałam z tej lini maske i super się sprawdziła :)
    - https://beautywithreviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) Jak dla mnie jest on najlepszy ! Zdecydowanie uwielbiam <3

      Usuń
  2. Seria "liście manuka" jest moją ulubioną już od kilku lat! Moja cera uwielbia zwłaszcza pastę oczyszczającą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam z tej serii tylko żel myjący, ale powiem Ci kochana, że o tej paście nie słyszałam :o

      Usuń
  3. Słyszałam, że tonik do twarzy z serii "liście manuka" jest bardzo dobry i właśnie przymierzam się do kupna. Żel też wydaje się kuszący, więc chyba zakupie je w komplecie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że toniku nie używałam z tej serii póki co mam z evree ten różany i sprawdza sie dobrze :) Żel z ziaji jest genialny - także polecam :)

      Usuń
  4. ahhh to mydło kaszmirowe brzmi tak strasznie kusząco :) ogólnie to jestem wielką fanką marki Ziaja i uwielbiam od nich wszelkie kosmetyki :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo je lubię i powiem Ci, że kupię kolejne, ale spróbuję inny z tej serii <3 Ja również uwielbiam Ziaję, jak dla mnie jedna z lepszych firm. :)

      Usuń

Copyright © 2014 ARIELKA LIFESTYLE , Blogger