Pakowanie Świątecznych prezentów

Witajcie kochani! Jako, że Święta są już na prawdę niebawem chciałabym Wam pokazać kilka pomysłów na zapakowanie prezentów, które są wykonane przeze mnie.
Niestety nie udało mi się zawitać do Was szybciej - tak jak nagrywałam przez ból zęba nie byłam w stanie normalnie funkcjonować.
W tamtym roku przygotowałam dla moich najbliższych coś specjalnego, a mianowicie moje upominki zapakowałam w 'zaprzęg reniferków', na których czele stał sam MIKOŁAJ ! Niestety jego zdjęcia nie zrobiłam. 
Poza tym w tym roku również planuję , aby moje prezenty nie były zapakowane byle jak tylko z pomysłem i sercem:) Jesteście ciekawi co dla Was przygotowałam ? Jeśli tak to zapraszam ! 
 
Do zapakowania potrzebny był zwykły "szary" oraz kolorowy papier do pakowania, wełna, wstążka (ja mam srebrną i białą), klej, kawałek (sznurka), siateczkę, renifery, "kokardy"do nalepienia, nożyczki, taśmę i....chyba to wszystko :)
Karteczka z podpisem trafiła na każdy prezent. Tak samo było z reniferem, który po rozpakowaniu będzie mógł posłużyć jako element dekoracyjny.
 Część prezentów pakowałam w cukierki! Wyglądają one według mnie uroczo.
Z siateczki wycięłam serduszko, które nakleiłam na papier za pomocą kleju - ja użyłam wikol.
Nadmiar starłam papierem, żeby szybciej wysechł. 

Obwiązałam prezent wstążką i podpisałam. Szybko , ładnie i oryginalnie. 
 Tutaj przydała mi się kokarda i wstążka. Najprostszy sposób na pakowanie.
 Kolejny cukierasek tym razem obwiązałam całego grubszą nitką. Rzadko spotykane, a wygląda efektownie.
Tu mamy kolorowy papier przewiązany wstążką. Doklejona jedynie kokardka i jak w reszcie prezentów - renifer i karteczka.
Wszystkie moje niespodzianki prezentują się tak jak na powyższym zdjęciu.
Wydaje mi się, że warto włożyć trochę pracy w pakowanie, ponieważ efekty jak widzicie są super, a miny osób, które kochamy dadzą nam dużo radości i satysfakcji. 
Mam nadzieję, że post się Wam przyda i trochę Was zainspiruje.
Piszcie w komentarzach czy już swoje prezenty macie spakowane?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 ARIELKA LIFESTYLE , Blogger