WYJĄTKOWY PREZENT

MAAAAAGIA PREZENTÓW! 
Zacznijmy od tego, że każdy uwielbia je dostawać jak i nimi kogoś obdarowywać..ale..co jeśli nie mamy pomysłu?bądź co gorsza funduszy? 

NIC STRACONEGO!
 Pokażę Wam co możesz podarować swojej ukochanej osobie i uwierzcie mi, że to ją bardziej ucieszy niż coś kupionego w sklepie!
 WIĘC DO DZIEŁA! 
Mój mężczyzna ma urodziny 29 grudnia, czyli dosłownie kilka dni po świętach i naprawdę, w tym okresie byłam już totalnie spłukana! Oczywiście uwielbiam dawać prezenty i jestem odrobinę sentymentalna..Więc dla mnie napisany list czy zrobiona własnoręcznie antyrama mają o wiele większą wartość  niż prezent na który wydamy majątek. Więc wymyśliłam dla mojego faceta słoiczek szczęścia, napisałam w nim około 365 karteczek..Na chwilę obecną nie jestem w stanie powiedzieć ile było ich dokładnie,ale słoik był zapełniony calusieńki! :)Były na nich napisane powody dlaczego go kocham, za co dziękuję, motywacyjne teksty, oraz takie żeby jego dzień po przeczytaniu stał się lepszy.. Oczywiście słoiczek troszeczkę ozdobiłam :) 
Póki co Łukasza nie znudziło codzienne otwieranie karteczek. :) 






 Słoiczek jest już bez części karteczek i robi się coraz bardziej puściutki :) 
Poniżej pokazuje Wam dwie przykładowe karteczki.. 




Do wykonania potrzebujecie : 
# kolorowe karteczki
# słoiczek bądź jakieś pudełko 
# wstążkę
# nożyczki
# długopis 
# i najważniejszego czyli odrobinę chęci!! :) 

Polecam abyście wcześniej zapisali sobie wszystkie powody na kartce w ten sposób unikniecie powtórzeń :)
Gdy już to zrobicie wycinacie karteczki, tyle ile potrzebujecie, piszecie na nich powody i zawinięte trafiają do słoiczka który najlepiej ozdobić już na końcu :) 




Gwarantuje Wam, że uśmiech i radość Waszej ukochanej osoby będzie nie do opisania !! :)) 

Wierzę w Was moi drodzy czytelnicy i wiem, że na pewno macie "swoje patenty na udane prezenty". Czekam na Was w komentarzach ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 ARIELKA LIFESTYLE , Blogger