FESTIWAL LOOK

Ostatnio czas pędzi jak szalony więc dzisiaj będzie też post z szalonym makijażem! Co Wy na to ? :) Z racji tego, że ostatnio jest szał na festiwale przygotowałam coś związanego z tym tematem! Uwielbiam eksperymentować z makijażami jak i ze stylizacjami  tylko niestety największym moim rywalem jest CZAS! Też tak macie, że czas Was ogranicza mimo Waszego zaangażowania ? U mnie jest z tym tragedia.. Na szczęście ostatnio udało mi się poświęcić trochę czasu dla siebie. Ostatnio porównywałam sobie makijaże jakie wykonywałam jeszcze niedawno z tymi co robiłam ostatnio i sama stwierdzam, że jest PROGRES! :) Pamiętajcie, że ciężka i sumienna praca zawsze obraca się w sukces! Ten post częściowo miałam napisany już jakiś czas temu i nie miałam kiedy go skończyć .. Niestety, a może i stety w planach mam już około 15 postów - tematy mam przygotowane i zapisane w moim plannerze będzie sporo recenzji i trochę makijaży.. Trzeba tylko(albo i aż) zrobić i obrobić zdjęcia, napisać tekst i będzie gotowe. Niby banalnie proste i wydaje się bardzo szybkie w wykonaniu, ale tylko blogerzy wiedzą ile czasu na to trzeba poświęcić. Same zdjęcia - bynajmniej u mnie potrafią zająć 2 godziny ..TAAAK DOBRZE PRZECZYTALIŚCIE, zawsze coś mi jeszcze nie pasuje, jakiś drobiazg, a potrafi zepsuć całe zdjęcie. Sama obróbka jest dosyć szybkim procesem w moim wypadu - im lepsze zdjęcie tym obróbka zajmuje mniej czasu. Jeśli chodzi o tekst to tutaj zdarza się tak jak w tym przypadku , połowa napisana i bach brak weny, brak czasu albo jeszcze coś innego niezależnego od Nas. W każdym razie dzisiaj zaczynam urlop i mam zamiar być tutaj częściej - w końcu mieć już gotowe tematy postów to duże ułatwienie. Wiadomo będę w tym czasie także odpoczywać od social mediów, bo nie tylko tym człowiek żyje i każdemu należy się chwila spokoju u i odetchnięcia od tego wszystkiego. Ostatnio na instagramie arielkalifestyle jestem aktywna codziennie więc jeśli chcecie być ze mną na bieżąco to zapraszam Was do śledzenia, a tym czasem zapraszam do oglądania.














3 komentarze:

  1. Bardzo ładny makijaż. Podobają mi się looki festiwalowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Oj zdecydowanie fajna jest taka odskocznia od tradycyjnych makijaży. :)

      Usuń
  2. Świetna, powiedziałabym charakteryzacja! :)
    Ja również znam to uczucie, kiedy jakaś drobnostka psuje mi całość :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ARIELKA LIFESTYLE , Blogger