Mój codzienny makijaż

Dzisiejszy post będzie dotyczył mojego codziennego makijażu . 
Przedstawię Wam dzisiaj moich ulubieńców bez których się nie rozstaje. 


Krok 1. Nałożenie fluidu . 
 Ja używam fluid z Bielendy numerek 3. Jest to najciemniejszy odcień i idealnie pasuje on do koloru mojej skóry. Nie zostawia on żadnych plam na twarzy i super się go rozprowadza. 

Krok 2. Puder sypki 
Ja używam mineralnego pudru matującego z Eveline.

Krok 3. Bronzer i Rozświetlacz 
 Jak dotąd jest to mój ulubiony bronzer, ale trzeba uważać z jego aplikacją ponieważ jest on bardzo mocno napigmentowany.





 Rozświetlacza używam sporadycznie, ale także jestem z niego zadowolona. Nakładam go mięciutką szczotką do makijażu. 


Krok 4. Oczy - czyli to co lubię najbardziej 
Cień z samego końca paletki (INNOCENT)kładę na wewnętrzne kąciki oczu. Następnie drugi od końca (PASTEL) kładę na całą powiekę jako bazę. 


  Dwa kolejne cienie nakładam natomiast na środek (MYSTERY)i zewnętrzną stronę oka (DEEP). 
 Paletka jest z firmy wibo i znajdziecie w niej 12 super cieni do oczu.. 
Jak już kończę kończę zabawę z cieniami przechodzę do eyelinera.
 Eyeliner posiadam firmy MAYBELLINE i powiem szczerze jest on najlepszy ze wszystkich jakie miałam. Wcześniej używałam w mazaku i tych standardowych, ale ten skradł moje serce. Dzięki załączonemu pędzelkowi kreska jest bardzo prosta do namalowania. 
 Na koniec podkręcam rzęsy zalotką , maluje odżywką żeby je troszkę wydłużyć i rozczesać i maluje mascarą również z firmy wibo. 

Krok 5. Usta
                                 Najpierw podkreślam usta konturówka z wibo o numerze 4. 
Następni używam matowej pomadki z Lovely, która utrzymuje się cały dzień na ustach i rewelacyjnie zgrywa się z konturówką mimo, że są to dwie różne firmy.


Jeśli macie jakieś pytania to zapraszam do komentowania. Mam nadzieję, że post Wam się przyda i być może znajdziecie w nim jakieś produkty dla siebie.

17 komentarzy:

  1. Rewelacyjny wpis! :) Kosmetyki w większości nam znane :3 Paletka powala na kolana! Buzia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna jest ta paletka od jakiegoś czasu za mną chodzi :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam !! Mi się nią bardzo dobrze pracuje, także połecam :)

      Usuń
  3. Używałam tego fluidu i byłam zadowolona! paletka - super! Brakuje mi tylko efektu końcowego jak to wszystko wygląda :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mojej cery jest mega ! Właśnie będę się starała pokazać na filmiku w najbliższym czasie ;) Zapraszam do śledzenia :)

      Usuń
  4. Polecasz jakis tusz do wrażliwych oczu ? Ten z wibo jest ok ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten niedawno dopiero kupilam, także nie mogę wyrazić opini ;) Narazie mi odpowiada dam znać za jakiś czas :*

      Usuń
  5. Mam ten sam eyeliner i jest świetny :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem nim również bardzo mile zaskoczona :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Muszę poszukać tej paletki :D Super wpis ;)
    http://olik1908.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rossmannie znajdziesz :) Dziękuję i pozdrawiam :*

      Usuń
  7. Używam pomadek z Lovely. Uważam,że w porównaniu jakości do ceny wypadają całkiem nieźle. A te szczotki do makijażu są super.
    Fajny wpis. :)
    La-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ich 3 ogólnie i powiem szczerze, że ta jest najtrwalsza ! Dziwi mnie to, ponieważ wszystkie są tej samej firmy tylko kolory inne .. Dziękuję i zaglądam do Ciebie --> zapraszam do obserwowania już niedługo nowości ! :*

      Usuń
  8. Również posiadam pomadki płynne z lovely . Jak za tak niską cenę i dostępność w porównaniu do innych drogich marek , myślę że jest warta uwagi . Pozdrawiam :*
    http://wnaszymstylu4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! Ceny niskie, a jakość bardzo dobra ! Nie wiem ile ma odcieni, ale póki co widziałam 3 i 3 kupiłam :)

      Usuń

Copyright © 2014 ARIELKA LIFESTYLE , Blogger