WIOSNA

Dzisiejsza pogoda dodała mi mega powera! 
Nareszcie mamy upragnione słoneczko!  
Zdjęcia były spontaniczne i robione na szybko dlatego nie zachwycają jakością.. Stwierdziłam, że taka stylizacja jest idealna w taką pogodę! 

Na zdjęciach widać : "kapciowe" buty, które zachwyciły mnie swoim kolorem i tym jakie są wygodne! Biała, luźna bluzka idealnie pasuje do jeansów z wysokim stanem i do tego czarna, luźna kurteczka. Jako dodatek wykorzystałam okulary przeciwsłoneczne i torebkę, która pasuje do całej stylizacji. 

Miłego oglądania :)














8 komentarzy:

  1. Hej, ta torebka jest megaaa... <3 Super, mogę wiedziec gdzie ją kupiłaś :D A jeśli chodzi o espadryle to masz racje, śliczny kolorek :D
    Zapraszam do mnie i mam nadzieje, ze coś ci się spoodoba u mnie :D
    Pozdrawiam :)
    ______________________________
    http://libena-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło słyszeć :) kupiłam ją w sklepie z tanią odzieżą za kilka złotych :3 ps wpadnę do Ciebie na bloga :3

      Usuń
  2. Na tych zdjęciach masz śliczne kolczyki
    I torebka jest równie piękna! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ARIELKA LIFESTYLE , Blogger