BLEND IT - moja recenzja

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją mojej ulubionej gąbeczki do makijażu od BLEND IT.  U mnie najlepiej sprawdza się aplikacja podkładu gąbeczką, chociaż kiedyś i nawet czasami teraz zdarza mi się nakładać go palcami, przeważnie dzieję się tak gdy goni mnie czas. Używam tą gąbkę już baardzo długi czas, wcześniej miałam taką samą - ten sam kolor, ale niestety zostawiłam ją w Giżycku na hip-hop festiwalu i ślad po niej zaginął.. Moja pierwsza gąbeczka Blend it była z gazety i kosztowała mnie ok 12 zł z tego co pamiętam, ale niestety - za gapowe się płaci i trzeba było zamówić nową. :) Kiedyś wyczytałam, że jej kolor ma znaczenie, więc stwierdziłam, że zamówię identyczną + w komplecie była mała gąbeczka do korektora. Muszę Wam powiedzieć, że jak dla mnie jest ona idealna! Podkładu nie wchłania, za co duuży plus, bo niestety wcześniej spotkałam się z gąbeczkami, które zamiast rozprowadzać podkład to go chłonęły. Zarówno mała jak i duża gąbeczka są mięciutkie (nawet przed namoczeniem) , przez co używanie ich jest bardzo przyjemne. Jeśli chodzi o mycie to..nic się z nią nie dzieje, mimo, że dostałą już kilka razy ładny "wycisk" to kształt i struktura pozostały bez zmian. Ja zamawiałam je na stronie --> Minti shop za około 30zł, więc cena jak najbardziej super.  Póki co jest to moja ULUBIONA gąbeczka do makijażu i polecam Wam ją z całego serducha! <3








Dajcie znać czy ktoś z Was też ich używa i jakie macie wrażenia! :) Czekam w komentarzach . buziaki :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 ARIELKA LIFESTYLE , Blogger