EFEKT KOŃCOWY

Witajcie kochani, w poprzednim poście pisaliście, że brakuje Wam efektu końcowego mojego makijażu! 
Więc postanowiłam, że zrobię osobny post i pokażę Wam krok po kroku jak zmienia się moja buzia w trakcie malowania.
Użyłam produktów o których pisałam we wcześniejszym poście KLIK jedynie nie użyłam eyelinera oraz kredki do ust. 

1. PRZED MAKIJAŻEM


2. NAŁOŻONY FLUID


3.PUDER SYPKI


4.BRONZER I ROZŚWIETLACZ


5.OCZY




6.USTA


7.EFEKT KOŃCOWY







8. PORÓWNANIE 



























Jeśli macie pytania zapraszam do komentowania. Buziaki i miłego dnia ! :* 

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie ! Bardzo mi miło, że się podoba :)

      Usuń
  2. Ladnie. :)
    latte90.simplesite.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się jak pomalowałaś oczy super wyszło <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie , bardzo mi miło ! :) ;* Miłego dnia !

      Usuń
  4. Wow :) Super makijaż, szkoda, że ja nie potrafię tak ładnie malować oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Powiem szczerze, że jestem samoukiem i jakiś czas temu taki makijaż był dla mnie nie do wykonania ! Także Próbuj, a dojdziesz do perfekcji ! :*

      Usuń

Copyright © 2014 ARIELKA LIFESTYLE , Blogger