3 RAZY NA TAK!

W dzisiejszym poście przedstawię Wam moje 3 ulubione produkty do pielęgnacji twarzy. Będą to dwa kremy z firmy AA oraz olejek z Bielendy.



 OLEJEK Z BIELENDY 
Jest on dla mnie numerem jeden ! Przeznaczony jest dla skóry ze skłonnością do niedoskonałości, przebarwień, nadmiernego wydzielania sebum oraz cery mieszanej i tłustej. 
Poprawia stan skóry, odżywia, intensywnie nawilża, regeneruje i chroni przed odwodnieniem. Przez zastosowanie systemu sebu control nie wzmaga świecenia się twarzy, a jego efekt jest raczej matowy.
Opakowanie zawiera pipetę przez co jego nałożenie jest bardzo przyjemne i proste. 
Zaleca się stosowanie go na noc na oczyszczoną skórę twarzy oraz dekoltu. Osobiście używam go również w ciągu dnia.



KREM REGENERUJĄCY NA NOC

Ten produkt sprawdza się u mnie rewelacyjnie, już po kilku pierwszych użyciach zauważyłam znaczącą poprawę. 
Formuła kremu zawiera Triplex – kompleks składników aktywnych, który wzmacnia i uszczelnia ścianki naczyń krwionośnych, zmniejsza rumień i przekrwienie skóry.
Substancje lipidowe oraz witamina E przywracają skórze jędrność i wyjątkową gładkość i wspomagają naturalną regenerację naskórka.
Zaleca się stosowanie go codziennie wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy, szyi oraz dekoltu.


KREM MATUJĄCO - SEBOREGULUJĄCY 

Używam go bardzo często rano, bardzo fajnie się wchłania. Stosuję go również pod makijaż i jak na razie się bardzo dobrze sprawuje.
 Producent zaleca stosowanie go tak samo jak poprzedni krem. Można go używać na dzień jak i na noc. Konsystencją jednak różni się nieco od poprzedniego kremu. Ten produkt jest bardziej gęsty niż krem do stosowania na noc.


Dajcie znać w komentarzach czy używacie któregoś z produktów wymienionych wyżej. Czekam w komentarzach i mam nadzieję, że post jest dla Was przydatny. 

24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dużą zaletą jest to, że nie zostawia skóry tłustej :) Bardzo polecam - rewelacja :)

      Usuń
  2. Fantastyczne kosmetyki! Uwielbiam wszystkie te marki, więc na pewno skuszę się na któryś z kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wszystkie trzy produkty ! :) Krem do cery naczynkowej - rewelacja ! :)

      Usuń
  3. Znam ten zielony krem z AA i z tego co pamiętam też go lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest super ! Też go bardzo lubię, super nawilża skórę :)

      Usuń
  4. Lubię kosmetyki z AA <3 Zaciekawił mnie olejek:)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się a tych kremów używałaś ? ;) Olejek jak dla mnie jest genialny! Bardzo mile mnie zaskoczył :)

      Usuń
  5. oj muszę wypróbować olejek :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych produktów, jednakże olejek przydał mi się na nadmierne wydzielanie sebum;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny, jeszcze muszę różany wypróbować :)

      Usuń
  7. Strasznie zaciekawił mnie ten olejek z bielendy, idealny do mojej cery :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne są te kremy z AA uwielbiam je <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jak piszesz, chyba każdy kto używa to zachwala :) Obserwuje i super blog ! Buziaki :*

      Usuń
  9. Słyszałam tylko o tym olejku z Bielendy. Żadnego z tych produktów jeszcze nie miałam.
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ! Bardzo fajnie działa na skórę, nie jest tłusta tylko nawilżona czym jestem mile zaskoczona :) Już jakiś czas obserwuję , pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Zastanawialam się już bardzo długo czy kupić pomadke z lovely czy będzie dobra czy nie, chociaż fanka pomadek maowych z lovely jestem wielka ;) ale skoro polecasz napewno się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nie byłam chyba z żadnej innej pomadki tak zadowolona ! Powiem Ci szczerze, że te matt & lasting są moje ulubione, a numerek 1 już na wykończeniu kochana :*

      Usuń
  11. nigdy wcześniej nie znałam tych produktów :)
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam przetestować :) Zawsze można zapytać w aptece o próbki danego kremu jeśli nie jesteś pewna danego kosmetyku :)

      Usuń

Copyright © 2014 ARIELKA LIFESTYLE , Blogger